Historia mojej wagi

środa, 23 stycznia 2013

Sukienki z ostatnich łowów lumpeksowych

Ostatnio w osiedlowym lumpeksie upolowałam dwie śliczne, letnie sukienki. Sukienki są wyprodukowane przez firmę Stella - całkowicie mi nie znaną. 
Bardzo szybko ciuszki te wpadły mi w oko, przede wszystkim dlatego iż są bardzo kobiece, materiał jest lekki, zwiewny ( w sam raz na letnie upały ). Wykonane są z  nieniecącego się materiału (duży plus), nadają się na różne okazje. Można je założyć zarówno na spacer, imprezę jak i do pracy.
Myślę, że będę z nich bardzo zadowolona. Całkowity koszt sukienek to 30 zł.

cena 14 zł

cena 16 zł

7 komentarzy:

  1. O, BARDZO ŁADNE! Uwielbiam zakupy w SH, tylko ostatnio nie mam czasu. Jakiś czas temu kupiłam dwie bluzeczki z New Look i zapłaciłam za nie około 15 złotych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pierwsza sukienka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza cudowna, bardzo bardzo mi się podoba. Co do drugiej, moja mama ma praktycznie identyczną a dała za nią ponad stówę - jak widać, zakupy w SH czasem baaaardzo się opłacają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udalo ci sie trafic na okazje... Nowe sa po okolo £100 za sztuke

    OdpowiedzUsuń
  5. masz rację. czasami brak weny, ale na szczęście znowu wróciła!

    co do sukienek, to najbardziej urzekła mnie ta pierwsza, jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne :) na pewno przydadzą się na wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że nowe są aż takie drogi! Oj można w lumpkach perełki wypatrzeć!

    OdpowiedzUsuń