Historia mojej wagi

piątek, 18 stycznia 2013

Nowy PLAN!

Postanowiłam dać sobie kolejną szanse i ponownie ułożyłam sobie plan ćwiczeń. Nie chciałam czekać do poniedziałku, zaczęłam od zaraz, dzień dzisiejszy także został uwzględniony. 
Także zaczynam.

 Trzymajcie kciuki!

 Oby się udało!!!


Piątek:
  • skalpel,
  • 40 minut stepper
Sobota:
  • trening z gwiazdami - trening z Beatą,
  • tańce na balu,
Niedziela:
  • 40 minut stepper
Poniedziałek:
  • skalpel,
  • 40 minut stepper,
Wtorek:
  • trening biegowy (40 min),
Środa:
  • skalpel,
  • 40 minut stepper,
Czwartek:
  • trening biegowy (40 min),
Myślę, że ćwiczenia jakie chcę wykonać w najbliższych dniach, nie okażą się zbyt męczące i dam radę fizycznie. Oby zakwasy się nie pojawiły. Mam nadzieję, że żadne choróbsko już mi w tym nie przeszkodzi.

5 komentarzy:

  1. Aniu, wsparcie masz więc radę dasz ! ale rym ! ja potrzebuje wsparcia takimi notkami jak Twoja za co dziękuję, dlatego daje Ci moje wsparcie, mooocno ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden dzień odpoczynku by się przydał na regenerację mięśni : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny! Nie ma to jak wspierać się wzajemnie!. O dniu odpoczynku zapomniałam więc wprowadzam dzień odpoczynku w niedzielę, akurat po imprezie w sam raz pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu trzymam mocno kciuki żebyś wytrwała i dotarła do wymarzonego celu :) plan bardzo dobry moim zdaniem ale jestem za komentarzem Fitness Junkie, że jeden dzień odpoczynku by się przydał dla mięśni :) może zrób jeden dzień przeznaczony na rozciąganie albo ćwiczenia jakieś nie wiem... relaksacyjne :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń