Historia mojej wagi

czwartek, 24 stycznia 2013

Jak wyszczuplić ramiona

Jednym z mankamentów mojego ciała są właśnie ramiona. Strasznie mi się one nie podobają. Są zdecydowanie za duże w porównaniu z pozostałą częścią ciała. Nie, nie to nie mięśnie tylko sam, wstrętny tłuszcz. Wiadomo nie od dziś, że  ramiona to jedno z tych miejsc, gdzie tłuszczyk zbiera się w pierwszej kolejności. Dodatkowo odkryłam, że także tam, po ściśnięciu skóry widać cellulit!!
Czas coś z tym fantem zrobić. Niedługo nadejdzie wiosna, lato, ciepłe dni, będziemy zrzucać grube ciuchy, a ja co? Jak odsłonię moje ramiona?! Przecież nie chcę ich zasłaniać pod warstwą ubrań w czasie upałów! 
Wpisując zapytanie w wyszukiwarce internetowej: jak wyszczuplić ramiona znalazłam parę fajnych zestawów ćwiczeń, może i Wam się przydadzą, bo może tak jak mnie i wam przeszkadza wygląd ramion. 
źródło: http://polki.pl




Na stronie: http://www.tipy.pl/artykul_4075,jak-wyszczuplic-ramiona.html znalazłam takie oto ćwiczenia:
  1. To ćwiczenie wzmocni Twoją klatkę piersiową, tricepsy i przednią część ramion.  Połóż się na brzuchu. Ułóż ciało prosto, ręce oprzyj na dłoniach skierowanych do przodu, tuż przy ramionach, lub lekko od nich odsunięte. Stopy oprzyj na palcach. Unieś ramiona i biodra do góry. Cały czas utrzymuj ciało w poziomie. Po chwili opuść ciało. Wykonaj kilka-kilkanaście powtórzeń, w zależności od tego, jak bardzo wysportowana jesteś. Coś Co to ćwiczenie przypomina? Nasuwa Ci się coś na myśl? Tak! To przecież pompki! Są idealnym ćwiczeniem na ramiona. Wypróbuj, a nie pożałujesz.
  2.  Kolejne ćwiczenie jest idealne, jeśli chodzi o wzmocnienie tyłu ramion i mięśni przy łopatkach. Potrzebujesz hantli, po jednej do każdej dłoni. Wybierz takie, które dasz radę unieść, nie przesadzaj na początek, bo przeciążysz mięśnie. Usiądź na brzegu krzesła, kręgosłup prosto, nogi lekko rozstawione. Zrób skłon, tak jakbyś chciała się położyć na swoich udach. Ręce opuść luźno wzdłuż ciała, tak aby były lekko ugięte w łokciach, wewnętrzne części dłoni skierowane do siebie. Zbliż do siebie łopatki i unieś ręce. Łokcie powinny wychodzić lekko za linię pleców. Opuść ręce powoli do pozycji startowej.
  3.  Doskonałe ćwiczenie na bicepsy, tylną część ramion i górną część pleców. Ustaw krzesło po swojej lewej stronie. W prawą dłoń chwyć hantle. Stań w rozkroku na szerokość bioder, lekko ugnij kolana. Rób skłony do przodu, plecy cały czas proste. Zatrzymaj się, gdy plecy będą równoległe do podłoża. Połóż lewą rękę na krześle, prawa niech wisi wzdłuż ciała. Zbliż łopatki do siebie i wyginając łokieć do góry unoś prawą ręką hantle. Unieś dłoń, aż do pasa. Reszta ciała w tym czasie niech pozostaje nieruchoma. Powoli opuść rękę. Wykonaj kilka-kilkanaście powtórzeń. To samo zrób z drugą ręką.
  4.  Jest to ćwiczenie wzmacniające biceps. Trzymaj hantle po jednej w każdej dłoni. Ręce wzdłuż ciała. Stań w rozkroku na szerokość bioder. Lekko ugnij nogi w kolanach. Zginając ręce w łokciach przyciągaj hantle do klatki piersiowej. Przytrzymaj przez kilka sekund. Powróć do pozycji wyjściowej.
Myślę, że warto wypróbować te ćwiczenia.

źródło: http//polki.pl


Sporo fajnych zestawów ćwiczeń znalazłam także na YouTube:






 Sporo tego w internecie, jest w czym wybierać, każda z nas może znaleźć coś dla niej odpowiedniego.

Będę ćwiczenia sumiennie wykonywała i mam nadzieję, że przyniosą zamierzony efekt, że chociaż trochę obwód moich ramion się zmniejszy.

3 komentarze:

  1. Też muszę wziąć się za moje ramiona, denerwują mnie strasznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te ćwiczenia, też muszę się za nie wziąć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tricepsy to z reguły największa zmora. Ja walczę z moimi już ponad pół roku, ale do zadowalających efektów daleka droga :)

    OdpowiedzUsuń