Historia mojej wagi

niedziela, 6 stycznia 2013

Mój plan tygodniowy

Pisałam wczoraj, że wreszcie wybrałam się na mój pierwszy trening biegowy. Z treningu jestem bardzo zadowolona i na pewno będę go kontynuowała.. Po wykonaniu masażu ciała oraz rozgrzewającej kąpieli nie mam nawet zakwasów.

Postanowiłam ułożyć sobie tygodniowy plan, taki treningowo-kosmetyczny. Myślę, że takie usystematyzowanie moich zaplanowanych działań będzie pomocne w ich realizacji. 

Czy Wy też sobie układacie taki plan?

Mój plan

Poniedziałek:
stepper - 40 minut,
50 przysiadów
zabieg body wrappingu,

Wtorek:
bieg - 40 minut,
50 przysiadów,
oczyszczanie twarzy + maseczka nawilżająca,

Środa:
skalpel,
50 przysiadów,
olejowanie włosów,

Czwartek:
stepper - 40 minut,
50 przysiadów,
zabieg body wrappingu,

Piątek:
bieg - 40 minut,
50 przysiadów
peeling ciała,
maska na włosy,

Sobota:
wolne od wszystkiego, urodziny syna,

Niedziela:
skalpel,
50 przysiadów.

5 komentarzy:

  1. ja takiego planu nie rozpisuje, bo robie trening wedlug program 'power 90' i tam mam rozpiske na jaki dzien jakie cwiczenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny plan, sama tez zaczelam stosowac taka metode planowania wtedy o wiele łatwiej jest misię trzymać zasad; pozdrawiam i zycze miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Liebster Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do Liebster Blog :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń