Historia mojej wagi

sobota, 5 stycznia 2013

Dzień oczyszczania


Na dzisiaj zaplanowałam dzień oczyszczania organizmu. Jestem dziś sama w domu, nie muszę gotować dla rodzinki obiadu dzięki czemu żadne potrawy nie będą mnie kusiły, mogę skupić się tylko na sobie.
Myślę, że takie oczyszczanie po świątecznym objadaniu się mojemu ciału bardzo się przyda.
W planach mam zarówno oczyszczenie wewnętrzne jak i zewnętrzne.


źródło: http://www.we-dwoje.pl


Moje dzisiejsze menu:

śniadanie: dzień zaczynam od zielonej herbaty i szklanki siemienia lnianego wcześniej zalanego wodą,
II śniadanie: jabłko,

następnie herbata zielona,

obiad: surówka z pomidorka, ogórka, sałaty lodowej, rukoli, papryki czerwonej, z oliwą, popite zieloną herbata,

następnie preparat Plusssz Detox,

podwieczorek: kiwi,

kolacja: 2 jabłka,

przed snem herbata zielona,

w tak zwanym miedzy czasie do picia woda mineralna.


Jeżeli chodzi o ciało to moja łazienka zamieni się w domowe SPA.

źródło: http://kobieta.dziennik.pl


Planuję wykonać rozluźniająca kąpiel, oczyszczający piling, na ciało nałożę maseczkę z błota z Morza Martwego, twarz nawilżę maseczką aloesową.
Zatroszczę się o moje kończyny górne i dolne. Po treningu chcę także wykonać zabieg body wrapping na partie ciała zajęte przez cellulit.

A jakie plany Wy macie plany na dzisiaj?

2 komentarze:

  1. najlepiej przez tydzień robić sobie oczyszczanie organizmu :) od 4 dni się odchudzam i właśnie wstawiłam zdjęcie mojej sylwetki na swojego bloga , zapraszam ciebie na mojego bloga może wspomożesz mnie jakaś ciekawą radę.Pozdrawiam http://perfektbin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie dni tylko dla siebie:):):)

    OdpowiedzUsuń