Historia mojej wagi

wtorek, 18 grudnia 2012

Od dzisiaj każdy dzień zaczynam od owsianki!

Moje dzisiejsze owsiankowe śniadanie wyglądało tak:






Jako, że nie miałam akurat chudego mleka, do przygotowania tej owsianki zużyłam pół szklanki mleka o zawartości tłuszczu 3,2 % oraz połowę szklanki wody. Do gotującej się w rondelku wody wsypałam płaską łyżkę płatków owsianych w całości, potem dolałam mleko, dosypałam czubatą łyżkę płatków zmielonych.

Do miseczki włożyłam połowę zgniecionego widelcem banana. Gdy owsianka zgęstniała przelałam ją do miseczki. Wierzch zupki posypałam zmielonymi orzechami włoskimi i laskowymi, dodałam także kilka rodzynek oraz pół łyżeczki dżemu wiśniowego własnej roboty.

Wierzcie lub nie owsianka była naprawdę smaczna i bardzo pożywna. 

 

Od dzisiaj owsianki rożnego rodzaju będą stanowiły moje śniadanie.

4 komentarze:

  1. Też lubię zaczynać dzień od pożywnej owsianki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, jak można to jeść??

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie, jest bardzo smaczna taka owsianka, a Ty co jesz na śniadanie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jem kanapkę, parówki lub jajecznicę:-) Ale owsiankę też lubię:-)

    OdpowiedzUsuń