Historia mojej wagi

poniedziałek, 17 grudnia 2012

Mój cel do końca roku

Moim postanowienie i wyzwaniem jest osiągniecie wagi 75 kg do końca tego roku. Czasu zostało już niewielie, dobre dwa tygodnie i mam coraz wieksze wątpliwośći czy uda mi sie to osiągnąć.

To niby tylko 3 kg, a dla mnie ostatnio to bardzo dużo. Moja waga stoi, ba nawet tera ważę 78 kg. Nie wiem co się dzieje, codziennie ćwiczę, więcej biegam po mieście, więcej pracuję w domu (wiadomo przygotowania świąteczne) a tu klops.
 Jeśli chcę zobaczyć na wadze upragnione 75 kg w ostatnim dniu roku muszę chyba ograniczyć ilość spożywanych kalorii, bez tego chyba mi się nie uda. Ćwiczyć z moją kondycją więcej nie mogę, nie dam rady fizycznie. Codziennie wykonuję albo skalpel Ewy Chodakowskiej albo chodzę na stepperze 40 minut.




3 komentarze:

  1. Dasz rade musisz uwierzyć:) Musisz zacząć cieszyć się zdrowym stylem zycia;) ja cały czas prubuje i mam ndieje że ten czas będzie twał wiecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też walczę o ostatnie kg przed nowym rokiem! Dam rade!!! :)

    najwazniejse to nie poddac się na świeta! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń