Historia mojej wagi

wtorek, 11 grudnia 2012

Ćwiczę z Ewą!

Tak jak napisałam w tytule i ja zaczęłam ćwiczyć z Ewą Chodakowską. 




Nie muszę chyba tej Pani nikomu przedstawiać. Ostatnio jest na nią ogromny bum w mediach. Mnie osobiście jednak ta trenerka jeszcze do niedawna nie była znana. Jednak, poczytałam Wasze blogi, doszkoliłam się i teraz już wiem, że naprawdę warto ćwiczyć z Ewą.

Swoją przygodę z Chodakowską rozpoczęłam w niedzielę. Wcześniej wydrukowałam sobie darmowy program ćwiczeń z jej stronki. Udało mi się także znaleźć na www.youtube.com autorski zestaw ćwiczeń, który pojawił się na płycie wraz z kwietniowym numerem Shape. Skalpel to trwający 40 minut trening. Mnie, z moją kondycją a raczej jej kompletnym brakiem, udało się dobrnąć do 26 minuty ćwiczeń z Ewką. Trudność sprawiły mi ćwiczenia, w których trzeba zachować równowagę, oj ciężko było. Więcej już nie dałam rady. Naprawdę muszę się za siebie zabrać, aby teraz moje sflaczałe ciało nabrało jakiegoś kształtu. Następnego dnia czułam, straszne zakwasy. Najbardziej bolały mnie nogi i pośladki.
Dzisiaj także planuję wykonać ten trening i mam nadzieję, że z każdym podejściem będę mogła dokładniej i dłużej ćwiczyć. Mam nadzieję, że dzięki systematyczności i ćwiczeniom minum 3 razy w tygodniu moja sylwetka  stanie się smuklejsza.

Ku mojemu wielkiemu, pozytywnemu zaskoczeniu, natrafiłam w sklepie TESCO grudniowy numer Shape z kolejną płytą tej trenerki (myślałam, że wszystkie egzemplarze zostały już dawno wykupione). Magazyn bez chwili zastanowienia wylądował w moim koszyku.







 Zanim jednak przejdę do treningu Ewy Chodakowskiej z gwiazdami, przez co najmniej miesiąc chce wykonywać skalpel, aby nauczyć się robić to dobrze.

Udało mi się także kupić odżywkę do włosów i skóry głowy Jantar firmy Farmona. O moich nieudanych próbach zakupu tego kosmetyku pisałam wczoraj. Koszt odżywki to 10.09 zł. Recenzję produktu za 3 tygodnie (tyle zaleca w pierwszym etapie stosować producent), umieszczę na moim blogu zabawa w testowanie. Dodatkowo, wzbogaciłam się także w szampon na porost włosów Revitax, w cenie 16,71 zł. O tym, produkcie także będzie można przeczytać recenzję w późniejszym terminie.

Oto fotka prezentująca moje dzisiejsze udane zakupy:



Koniec siedzenia przed komputerem.

 Idę ćwiczyć z Ewką!

5 komentarzy:

  1. Ja również ćwiczę z Ewką, katując wciąż płytę z kwietnia. Jak dla mnie to idealny zestaw ćwiczeń, jeśli chce się go wykonywać późną porą i nie przeszkadzać reszcie domowników hałasami (zero podskoków etc). Początkowo ćwiczyłam z Mel B, ale ostatecznie cały ten blogspotowy szał na Ewkę porwał także i mnie. Ale warto. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zostały wykupione, bo tym razem płytka jest beznadziejna. Ale trening bardzo fajny, to trzeba przyznać! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z kocurką:) ale Z ewą lubie sobie poćwiczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie lubię Ewę za podejście do życia i ten optymizm... parę razy próbowałam ćwiczyć, ale wymiękałam. Muszę zrobić kolejne podejście :)

    OdpowiedzUsuń