Historia mojej wagi

piątek, 8 lutego 2013

Czy taki pączek straszny?

Oj, wczoraj zaszalałam. Cały czas trzymałam się dzielnie ustalonych przeze mnie zasad. Lecz wczoraj w tłusty czwartek, nie wytrzymałam i zrobiłam sobie przerwę od zdrowego jedzonka. No bo jak zrezygnować z pączków skoro wszyscy je wczoraj jedli!!! Dzień rozpoczęłam od zjedzenia pączka z adwokatem. Potem w pracy był także pączek, tym razem z lukrem i w domku jeszcze dwa. Pozwoliłam sobie na wielkie szaleństwo. 
W święto pączka przez cały dzień jadłam tylko pączki i jednego banana. Zapoczkowałam się na maksa. Myślę jednak, że aż tak mocno z kaloriami nie przesadziłam gdyż oprócz 4 pączków i banana nie zjadłam nic więcej. Licząc, że wartość kaloryczna jednego pączka wynosi 350 kcal a ja zjadłam 4 to daje łączną sumę 1400 kcal. Do tego jeden banan o wartości 100 kcal, daje mi wynik 1500 kcal. Taka liczba kalorii w ciągu dnia to nie jest dużo. Fakt, zdrowym dniem dzień wczorajszy nazwać nie mogę.
No, ale to w końcu był tłusty czwartek!!! 


Przyznajcie się ile Wy pączuszków zjadłyście?


Dziś już jak najbardziej zdrowo. Zjadłam prawdziwe śniadanie w pracy, lekki obiad w domku. A za chwilkę spałaszuję pyszny i zdrowy deser -  koktajl truskawkowy z niewielką ilością cukru przygotowany na jogurcie naturalnym. Pyszotka.





Co do mojego ważenia się to robię to tylko w sobotę rano. W zeszłą sobotę waga pokazała 79 kg. Czyli jak najbardziej prawidłowo, tyle chciałam chudnąć na tydzień. Jutro kolejne ważenie, oby było 78 kg.

3 komentarze:

  1. Mnie z kolei dziś naszła ogromna ochota na pączki, i tak chodzę cały dzień z pączkiem w głowie... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ani jednego pączka nie zjadłam :) ja też ostatnio robiłam sobie koktajl z truskawkami, tylko żeby nie dosładzać dodaję do niego banana, pychotka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no ja na szczescnie ani jednego bo ich nie lubie;p

    OdpowiedzUsuń